ОБМІН

Обмін товару можливий впродовж 14 календарних днів після фактичного отримання товару, за наступними умовами:

  • Товар має бути без слідів попередньої експлуатації;
  • Всі етикетки мають бути збережені;
  • Витрати на доставлення товару до нашого магазину несе клієнт.

Виправлення обмінного товару буде здійснено протягом 7 робочих днів після отримання та огляду повернутої посилки.

Зазначаємо, що ми маємо право відмовити в обміні товару, якщо:

  • Товар не відповідає правилам нашої програми обміну;
  • Товар має сліди попередньої експлуатації;
  • Даний товар не доступний у наявності.

ПОВЕРНЕННЯ

Можливість повернення товару відкрито протягом 14 календарних днів після фактичного отримання товару, за умови:

  • Товар не має ознак попередньої експлуатації;
  • Усі етикетки мають бути збережені;
  • Вартість доставлення товару покривається коштом покупця.

Ми залишаємо за собою право відмовити у процедурі повернення в таких випадках:

  • Товар не відповідає вимогам програми обміну;
  • На товарі виявлені сліди попереднього використання;

Просимо звернути Вашу увагу на той факт, що при поверненні товару через службу доставлення "Нова Пошта", час на пересилання по Україні зазвичай становить 1-2 дні.

Рекомендуємо Вам здійснювати повернення не пізніше, ніж за 10 днів після отримання Вашого замовлення, щоб мати достатньо часу для повернення товару та отримання повернення коштів вчасно.

Вартість поштових послуг при обміні та поверненні товару відбуваються коштом покупця, згідно з тарифами "Нової Пошти".

Згідно з чинним законодавством України, деякі товари не підлягають поверненню та обміну:

  • ювелірні вироби;
  • білизна;
  • рукавички;
  • панчішно-шкарпеткові вироби;
  • Засоби індивідуально гігієни;
  • парфуми.

Наполегливо просимо Вас приміряти одяг охайно. У разі, якщо товар Вам не підходить і Ви вирішили відмовитися від покупки, не зривайте цінники та ярлики. Примірку взуття краще проводити на м'якій і чистій поверхні, щоб підошва залишилася неушкодженою. Товар має бути повернено разом з усім оригінальним пакуванням.

Якщо Ваше замовлення було отримано в магазинах Zaponka в Вінниці, то обмін та повернення здійснюються в саме в тому магазині, де Ви отримали Ваше замовлення, якщо Ви оплатили готівкою, онлайн або платіжною карткою.

Якщо Ваше замовлення було відправлено "Новою Поштою" в межах Вінниці, обмін і повернення товару можливі в магазинах або за допомогою "Нової Пошти". Вартість відправлення покладено на покупця відповідно до тарифів "Нової Пошти".

ПОВЕРНЕННЯ ГРОШОВИХ КОШТІВ

Якщо Ви оплатили товар передоплатою на нашому вебсайті, повернення коштів буде здійснено на картку, з якої була проведена оплата.

Якщо ж Ви оплатили товар при отриманні (у відділенні "Нової Пошти" або кур'єром "Нової Пошти"), повернення коштів також буде здійснено на картку, яку Ви вказали у заявці на повернення. Термін зарахування коштів на Ваш рахунок залежить від внутрішніх процедур банку-отримувача і, зазвичай, становить від 1 до 5 банківських днів.

ПОВЕРНЕННЯ БОНУСІВ

Якщо Ви оплачували частину покупки за допомогою бонусів, всі використані бонуси будуть повернуті на Ваш рахунок. Бонуси, які були отримані за цю покупку, будуть списані з Вашого рахунку.