ОПЛАТА

Післяплата при отриманні товару у відділенні “НОВА ПОШТА”

Перевага післяплати — Ви оплачуєте замовлення тільки після отримання та огляду товару. Немає ризиків з приводу того, що ми не відправимо товар після оплати. Основний мінус післяплати — Ви маєте сплатити вартість товару та відсоток за післяплату (2% + 20 грн.)

Онлайн-оплата банківською карткою в системі PayHub від ПУМБ (сплата через сайт)

Після підтвердження наявності товарів Вашого замовлення, Вам буде надіслано посилання для здійснення оплати на безпечній сторінці платіжної системи PayHub, де Ви зможете виконати оплату за допомогою Google Pay / Apple Pay, або ввести дані своєї картки.

Онлайн-оплата банківською карткою в системі LiqPay від ПиватБанк (сплата через сайт)

Миттєва оплата. Після натискання кнопки "Оформити замовлення" Вас буде перенаправлено на безпечну сторінку платіжної системи LiqPay, де Ви зможете виконати оплату за допомогою Приват24, або Google Pay, або ввести дані своєї картки.

Безготівковий розрахунок на IBAN

Після підтвердження наявності товарів Вашого замовлення, Вам буде надіслано реквізити для здійснення оплати.
Зазвичай це займає від 1 до 4 годин у робочий час магазину. 

Готівка або банківська картка при самовивозі

Оплата здійснюється після перевірки товару та його примірки клієнтом в одному з магазинів Zaponka в м. Вінниця.

Загальна сума до оплати розраховується за товарною накладною, в якій зазначені товари, які клієнт бажає придбати.

Товари, за які не внесено передоплату на сайті, зберігаються в пункті видачі замовлень протягом 24 годин. У випадку, якщо клієнт не забере замовлення вчасно, воно буде анульовано.

Ви маєте можливість скасувати замовлення товару впродовж 14 календарних днів після отримання.


ДОСТАВЛЕННЯ

Доставлення замовлень по Україні здійснюється протягом 3 робочих днів з моменту його оформлення.

Завдяки нашому партнерству з компанією "Нова Пошта", Ви маєте можливість отримати свій товар навіть у віддалених регіонах України.

Зазвичай, час доставлення становить 1-3 дні після підтвердження Вашого замовлення. Ми також нагадуємо, що термін зберігання Вашого замовлення на відділенні "Нової Пошти" складає 5 календарних днів.

При отриманні Вашого замовлення, будь ласка, обов'язково перевірте кількість місць в посилці (як вказано у транспортній накладній), наявність всіх товарів з Вашого замовлення і їх зовнішній стан. Якщо Ви помічаєте пошкоджене упакування, пошкоджені товари або неповну комплектацію, будь ласка, відмовтеся від прийняття посилки та оплати за неї. Також, будь ласка, негайно повідомте нас про це за номером 098 454 32 19 або на імейл admin@zaponka.in.ua.

Наші представники зв'яжуться з Вами, щоб узгодити деталі щодо дати та часу перевідправлення Вашого замовлення.

Оплата доставлення здійснюється згідно з тарифами “Нової пошти” (доставлення та комісія за післяплату), оплату здійснює покупець.

Зверніть увагу, що ми залишаємо за собою право призупинити надсилання замовлень з оплатою при отриманні, якщо покупець не викупив останні 3 замовлення, які також мали бути оплачені при отриманні.

У такому випадку, надсилання наступних замовлень буде можлива тільки після 100% передоплати на нашому вебсайті.